2011-04-22
 00:14:55

å herregud

asså jag döööör!!!
omg.. jag var med jessica och wille hemma hos wille, och jessica drog ganska tidigt för hon skulle till sin stuga imorgon,
jag och wille snacka med emmy ett tag på skype sen bjöd vi in nån random kille som heter oskar och han är ju guuuden på att sjunga! seriöst,.. Han är min idol!
han sjöng för kungen när han var 4 år och nu är han 16;o
han är ju guuudeN på gitarr!
okej nu ska jag sluta dampa.
ska till stugan imorgon så kommer inte ha nå jävla internet.. men matis bloggar juuuh!
ska tvätta bort mitt smink osv nu, puss!
skriver innan vi åker imorgon.


FFS
PUBLICERAT: 2011-04-23, 02:25:17

nemen serri han va sämst!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!