2011-04-01
 18:01:19

Dag 7 – Någon jag aldrig kommer glömma

kommer aldrig glömma när den dagen jag träffade dig.
försa ordet du sa till mig var underbar. första gången du kramade mig.
då du pussade mig på halsen. och när du sa att jag var så söt.
när du bar runt mig på stan,tog mig på rumpan.
pussade mig i pannan och sa du är så söt.
första gången vi var hos dig.
och du ville att du skulle presentera mig för din mamma.
men jag vågade inte.
Första gången jag träffade din lillasyster Moa.
dagen vi for till övik.
när jag satt i ditt knä i bussen, och busschauffören vart skit sur.
du gjorde mig stark, önska att de var vi två nu.
du gjorde fan min sommar 2010 önska att du kunde göra denna också.
kom ihåg när du gav mig björnen där de står i you.
har fortfarande kvar den.
du var speciell för mig. kom ihåg de. mathilda är bäst





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!