2011-04-09
 12:49:36

godmorgon

jahapp, snart kommer väll moa hit då,
sa åt henne att vara osminkad och ha på sig sin dress, för nu jävlarennamma så jag ha en tarelugnt dag,
och göra saker som jag vill göra, sånt som jag tycker e kul,
och så kasnke jag far ut ikv, men jag har ingen lust ALLS att gå till gården, vill träffa folk utan att tappa en liten del av mitt liv där.

japp, gårdagen var ändå fett kul, jag var med frida och vi gick till gården...
trodde det skulle bli tråkigt men det var faktiskt ganska kul förutom att jag blev lite emo ett tag för frida livade mig hela tiden,
och så blev man ju spottad i ansiktet tack så mkt.


nu ska jag snart möta lillskiten moa,

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!