2011-04-28
 14:42:44

i thought u would stay, but that wasnt you plan, too bad for you

inte kul att jag är på gränsen att nysa helatiden men jag lyckas aldrig göra det:(
har iaf legat ute en liten stund och försökt få färg på mitt ansikte, blir ju bara så sjukt blek av att ligga i sängen och tycka synd om mig själv.
så idag har jag också knarkat lite hostmedicin, nässpray, inte mkt dock för jag tål inte det,
och en vaaaaaarm ångande dusch gjorde susen, även om jag hade sällskap av en spindel :(
och har varit utan smink i veckan så min hy mår iaf bra ^^
nää nu ska jag gå och krya på mig, och du som undrade,
jag är förkyld och har magsjuka därför är jag hemma,  buhu för mig:P


pussssissar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!