2011-04-11
 16:28:09

minnesluckor

japp, när jag tänker efter riktigt noga så minns jag bara lite saker ifrån mina skol år,
det jag minns t,ex är att,
jag var bra i engelska, och typ rubbet.
men på kompisfronten så hade jag då bara en RIKTIG kompis, och det vara alexandra bylund,
alla andra var ja..någorlunda schysta, jag var med dom ibland, men det var nästa aldrig någon som sa,
-HEJ MATHILDA, träffas efter skolan?
eller, jag minns iaf inte det.
jag minns mina kärlekar, jag minns...
jag minns att jag var tvungen o prata med bup.
jag minns inte alla mina klasskamrater,
jag måste tänka efter riktigt mkt, för däremellan så har jag förträngt ganska mkt.

och jaa, 6:an sög ju stenhårt.

men annars så hare varit bra,

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!