2011-04-13
 15:50:10

musikal

kom nästan nyss hem från skolan, har kollat på niornas musikal,:)
den var jätte bra och längtar tills nästa år då det är dags för oss :)

precis när jag kommit hem, satt mig med en skål med mysli och satte på tv:n, så ringer frullan och stör, aja fick väll prata lite med henne då, ganska kul vare iaf:)
frida vet verkligen hur man gör någons dag!

för det var kanske det jag behövde nu när jag tröttnat på att bli dissad av två tjejjor i min klass,
för man fattar ju att det är ganska avsiktigt att dissa mig när dom tar tex, en plats i klassrummet där man bara kan sitta två...


puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!