2011-04-29
 10:52:53

ojuste

ni kanske har märkt att moa, hon är normal, och jag e...inte särskilt normal
nää men det jag menar är, moa är nog mest mogen av oss, 'om man tänker efter;)
men, jag är annorlunda, jag har varit det hela mitt liv, folk har tyckt att jag är konstig,
newsflash,jag gillar inte att vara någon annan än mig själv,
och jag är mig själv, jag tycker det är kul att glo ut mina kompisar (endast mina kompisar) tills dom kommer på mig och erkänner att det var obehagligt,
jag gillar att prata ena stunden, och andra stunden vara tyst, och tänka på vad jag ska säga sen,
jag gillar att vara matchmaker till mina kompisar,
livet är roligare om man bjuder på sig själv.
och så märker jag vilka som är vänner o stannar kvar, för dom blir lite som jag med humorn också,
och så har vi ju resten som dissar mig,
det som är bra med moa, är att hon STÅR ut med mig, cred till henne :)

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!