2011-04-19
 21:57:32

palla läsa.

jag ångrar massa av saker, förr jag inte inte det.
När jag vaknar känns allt bra, den här dagen, den här dagen kommer bli perfekt.
Men strax får jag känslan av oro, någonting gnager inuti mig.
Jag andas tyngre när jag känner att luften är för tunn, eller är något fel på mig?
Jag kan inte andas jag får panik.
allting snurrar och ingenting känns verkligt.
Nu dör jag!
Men lika fort som känslan av död kom, gick den över.
Jag vet vad det är, men jag blir lika rädd varenda dag.
Jag vet att jag behöver hjälp,
så länge jag mår bra förtränger jag det.
Jag blir rädd av allting, jag vill inte gå ut..
Panik, jag vill bort, skrika, gråta.
Hos den jag älskar, varför just jag?
Varför kan inte jag le, utan de är falskt?
varför ska jag behöva må, som värst, och ingen förstår.
En liten flicka i världen ensam står,
hennes hjärta är fullt av böldades sår.
Ångesten i bröstet tynger henne hårt,
hon vill vara lycklig,
varför är det så svårt?
Hennes kinder är våta av salta tårar,
hon bet hur mycket hårda ord sårar.
Hon var en gång ett lyckligt barn som ofta log.
Nu är det många år sendan hennes leende dog.
Flickans liv är längre ingenting värt,
hon har förlorat allt som hon höll kärt.
Hennes dagar är fyllda av låtsad glädje och panik,
nätterna är fulla av gråt och kvävande skrik.
Hon undrar om livet är ett spel,
varför måste allt kännas så fruktansvärt fel?
Flickan vill ta sitt liv, med de krävs mod.
Om det bara fanns någon som henne förstod.
Hon vill låta sig slukas av eldens heta lågor,
ja vad som helst för att död på sina plågor...
Livet är ingen lättsam lek, det är blott fyllt av ångest och svek.
Kanske går det så att flickan tar sitt liv.
det soligaste är, att flickan är jag.


julia
PUBLICERAT: 2011-04-19, 22:43:09

moa, finns för dej i vått och torrt älskar dej vad som än händer<33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!