2011-02-17
 18:02:13

k

jag hatar:
*folk som inte tar mig på allvar när jag är fullkomligt seriös.
*när människor säger saker för att få uppmärksamhet tex, åååh jag är så fet, ååh jag är så ful,
å så säger man att dom är fin så säger dom bara neee!.
*idioter.
*bitch blickar, (fastän det händer att jag också gör det iblan,-UTAN MENING)


jag gillar:
*rymden och dinosaretiden- alltså det mesta på so:n (inte många av mina vänner vet det)
*kladdkakesmeten
*killar som faktiskt kan bli generade och säger typ snälla saker,är roliga och är typ som mjukisar, och såna korviga saker :)
*ligga och lyssna på musik och typ fantisera :]
*läsa sms:n från den jag gillar tusen gånger,,men det var ett tag sen...
*göra egna smothies efter jag duschat och kolla på scrubs.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!