2011-02-14
 19:04:43

muffins

Hej, dagen har varit helt fuckat.. Det börja med att jag inte ville gå till skolan men mamma tvinga mig annars skulle hon ta min mobil och dator.. Så jag for till skolan men orka inte gå på första lektionen.
Sen på idrotten så var jag med och den gick inte alls bra.. Hatar våran idrottslärare så jävla mycket. Det börja med att jag börja filma killarna när dom gjorde nå random och då tog Jonas idrottsläraren min telefon.. Och när han skulle gå och lämna den så tappa han mobilen i golvet.. Sen när lektonen var slut så ville jag ha telefonen och jag drog den från hans händer men jag lyckades inte ta den, sen flög de nån sak från tidtagaruret och jag trodde de var nått från min mobil så jag börja skrika jävla bög släpp min mobil osv.. Och då släppte han mobilen... Helvete vad sur jag blev efter det... Nu ska jag iaf ta en muffins som jag baka idag. pussar


jessicanäslund
PUBLICERAT: 2011-02-14, 19:32:59 | URL: http://jessicaduvet.blogspot.com

HAHAHAHAH..:]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!