2011-01-18
 18:35:20

tjobaloba

vaddå nödj? har tjatat på moa hur länge som helst att skriva på bloggen, och igår kom det ÄNTLIGEN!

asså åååh satans! idag har inte varit min dag,
har varit hungrig helatidn!!!! och det har gjort mig sjukt förbannad helatiden, förutom efter lunchen då(Y)
men jag är ganska van att inte visa min ilska, fast den kmr då och då i små mängder!
vilket sara kanske märker, för henne blir jag irriterad på ofta!
och sen vare ju efter tandläkaren, inte så kul när bedövningen tog över helt!, helt avdomnad.
i början vare kul, men sen på konfan så kunde jag inte äta upp mina kakor :/
bara dricka saft:/,
så det var inte heller så lyckat!
sen satan vilken huvudvärk jag fick!
sen var ju inte bonusmorsan så glad heller! blir nog en tidig kväll ikv, behöver sömnen.

pussdå :)//mathilda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!