2011-07-16
 01:27:54

vad det gäller min upptatering

jag har haft väldigt fullt upp men att plugga inför moppeprov, och försökt hålla hälsan på topp.
så i nuläget kommer jag antagligen inte blogg förän skolan börjar, det kan komma undantag om jag mår förbaskat bra och känner för att slänga in ett inlägg. men för tillfället så orkar jag inte,

kommer dock att höra av mig och säga till om jag klarade moppeprovet,

något som skulle uppskattar är om jag kan få lite hjälp på traven med att tagga upp mig och säga att jag kommer klara provet, behöver inget tal eller något, men just nu så tror jag inte på mig själv och har pluggat jäävel i två hela dygn,


aja tack ändå<3// mathilda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!