2011-06-07
 12:53:13

friluftsdag

wille håller på att ringa hela tiden för han vill att jag ska med och bada men jag vägrar.. Vill inte bli förskyld innan turkiet.. Ajaa dagen har varit bra och dålig.. Vi skulle cykla till kasaviken och de är typ 1 mil ifrån mig. När vi kom dit så var de strålande sol och de blåste inget. Jätte härligt. Då for jag,ida och Emma ut och cyklade. När vi kom tillbaka så hade dom som hade varit ute med massa kajaker, så då tog jag, ida och emma en kajak och for ut. De var sjukt kul!
Hade med mig kamran men jag orkade inte ta upp den.. Nuu vill jag bara sova.. Fyfan kunde inte sova igår, somnade vid tre typ sen vaknade jag halv nio och friluftsdagen började nio..
gammal bild



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!