2011-06-30
 11:59:36

hahahahah

är så jävla trött,
och lite irriterad,
jag for till tandregleringen och så fick fick en bra parkeringsplats, men vi var där fel dag...
och hon som ringde mig var från tandläkaren där jag bor -_-, för tandhygienen!
haha men situationen blev inte så spänd, först så väntade vi på hissen och då drog pappa ett skämt och parkeringsplatsen, och jaa vi båda var trötta och har sämst humor,
och sen så när hissa skullee ned sen så var det några snubbar som skulle på och så stängdes och öppnades dörren flera gånger, och då gav vi upp och gick därifrån,
jag garvade 3 våningar, och när vi gick igenom nån stor sal, och hela vägen ut till parkeringen,
kunde inte sluta skratta, hela situationen tog kol på mig,
nu ska jag cykla till stan hejdå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!