2011-06-17
 12:57:04

imorgon fyller jag år hihi:)

tjena,
jessica for nyss för hon skulle hem och fixa massa saker men hon kommer hit sen och då drar vi till obbola:)
turkiet va väl ganska bra, träffade malin och sandra som också va i turkiet. Maten på hotellet var väl inte såå braa..
jag blev kär i bartendern, hans leende var sååå jävlaaaaaaa gulligt och han var sååå jävla söööt... saknar han..
Jag vart inte brun iaf. Har velat hem också för vissa dagar söööög verkligen.. Vet inte vad jag ska säga. Nästa år ska vi till tukriet igen och då kanske de blir med Matis familj fett naaajs ojaaa. 
Men nu ska jag ta nått att äta sen ska jag väl duscha. Ha en bra dag!
lägger ut bilder sen från turkiet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!