2011-03-24
 16:07:21

yeeeeä

Heejs kom nyss hem från skolan, vi hade slöjd sista timmen och de ägde! halva gruppen fick gå iväg med slöjdläraren och prata om de som hände förra gången och vi andra jag, ida, emelie, bella och elsa fick sitta och snacka med våran mentor as najs och vi fick sluta en kvart tidigare! ahaha och i slutet så börja edvall sjunga as högt ahhah filma de också så kommer säkert lägga upp den senare.
Du är min stjärna

Du leder mig när jag är vilse

Du är min hjälpande hand

Du finns alltid där för mig

Du är min sol

Du får mig att le

Du är min detektiv

Du ser om nått är fel

Du är min vakthund

Du gör mig trygg

Du är min andra halva

Du gör mig hel



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!