2011-05-09
 17:41:24

amanda.

hur ska jag börja?
amanda,
jag kommer alltid stå vid din sida i alla lägen.
hoppar du hoppar jag.
klarar mig inte utan dig.
du får mig alltid på bra humör.
du kan ringa vad som än händer,
kommer alltid finnas för dig.
du har stöttat mig och tröstat mig när jag har mått dåligt.
orkar inte mer nu, men jag kämpar lite till för din skull.
älskar dig.


amanda
PUBLICERAT: 2011-05-09, 20:01:40 | URL: http://aamandallundgren.blogg.se/

moa jag älskar dig och det vet du.

och vi klarar det här.

seriöst.

jag klarar mig inte utan dig.

du orkar. jag lovar.

jag älskar dig vad som än händer.

nu och föralltid.

moa,du får inte lämna mig,för utan dig är jag inget.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!