2011-05-02
 21:51:03

mitt halsband gick sönder!

tja,
var med georgo och wille efter skolan,
och vi skulle beställa pizza men ingen orkade hämta dom så de blev inget..
men jag gjorde pannkaka till mig och gerorgo ist!
jag är inte dålig!!
jag råkade he sönder mitt halsband nyss...
damp..
bara för jag är såååå bra:]


Anonym
PUBLICERAT: 2011-05-03, 09:08:54

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/may/tisdagens-bloggar.html



Lycka Till!

kram Bea


Anonym
PUBLICERAT: 2011-05-03, 09:15:23

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/may/tisdagens-bloggar.html



Lycka Till!

kram Bea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!