2011-05-29
 14:23:35

awesome

hejhej,
jessica for nyss,
vi vaknade vid 12 ungefär.
Kan berätta lite om gårkvällen.
De började med att mamma skjutsade mig till jessica på tomtebo. Vi var där i typ 10 min sen skjutsade jessicas mamma oss till stan och vi gick runt där och ba chillade. Efter ett tag så kom typ fem 20 årnigar och börja snacka med oss osv dom bodde typ 30 mil härifrån.:)
Efter ett tag så bestämde vi att vi skulle fara till hsund och träffa några och även sova hos mig. Och bussen gick ju 23.25 så vi fick vänta ett tag. Sen när vi kom till holmsund så gick vi hem till mig för vi skulle fixa några saker. Men då fick vi inte gå ut för klockan va halv ett.. Lite sur jag blev. Men aja.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!